Total Pageviews

Wednesday, May 25, 2011

Pabalay sa mga kabus, tumong ni Congressman


SARANGANI PROVINCE - Gawas sa Provincial Hospital nga pagatukuron ni Sarangani Congressman Emmanuel Dapidran Pacquiao, lain na usab nga proyekto ang giplanohan  ni Hon. Pacquiao.  Gikumpirma sa nahisgutang magbabalaud nga gipangitaan na niya ug paagi kung si kinsa ang makatabang kaniya kabahin sa “proyektong pabahay” alang sa mga kabus sa pito ka Munisipalidad sa Probinsya sa Sarangani.  Sa pakig hinabi sa ABANTE SOCSARGEN NEWS, gisaysay sa nahisgutang batan-ong magbabalaud nga iya nang gihinay-hinayan ug diskarte ang pangulo sa nasud nga si Benigno Noynoy Aquino III kabahin sa maong proyekto. “Ginawa ko ngayon  ay kinakausap ko yong pabahay ng Pangulo at ang pabahay ng Gawad Kalinga para sa lahat ng pitong Munisipyo para makapagbigay tayo ng pabahay sa mga mahihirap. Gagawin natin yan unahin natin yong Sarangani, dito ako lumaki, dito ako nagsimula dito din ako pinagkakatiwalaan ng mga tao, prayoridad ko ito bago ako tutulong sa ibang probinsya” kini ang pamahayag ni Cong. Pacquiao.  Kahibaluan susama ug tumong silang Pangulong Aquino ug Pacquiao  hinungdan nagpapili kini niadtong nakalabay’ng piniliay, mao ang pagsugpo sa kurapsyon ug ang kapubrehon sa nasud, “walang mahirap kung walang Corrupt.”
Sa pikas bahin, mapasalamaton ang kongresista sa mga Sarangan sa suportang gihatag kaniya ilabi na sa ulahing fight niini sa pagpanalipud sa iyang bakus nga World Boxing Organization Welterweight title. “Sa mga kababayan ko, salamat sa suporta ninyo kahit nasa ensayo ako o sa Manila man ako, ginagawa ko yong trabaho ko doon especially sa Provincial Hospital natin, malapit na.” (Ed Angeles)

No comments:

Post a Comment