Total Pageviews

Tuesday, May 17, 2011

Kagahapon ug Karon


Bayaw ko, Mahal Ko!

Dear  Ate  Venz,

          Ako  si  Desiree 17 anyos,  apan daghan  na  ug  kasinatian sa  mga  lalaki. Nahidangat  ako sa  kauluhan sa  edad  nga  katorse anyos .Una  kung  nahimamat  ang  akong  igsoon  nga si Ate  Melba, siya  ang  unang  anak  sa  akong  amahan sa  laing  babaye. Tungod  kay  buotan  si Ate  Melba  misugot  ako sa  hangyo niya   nga  didto  na ako sa  Manila  magpadayon sa  pagtungha aron  aduna  siyay  kauban sa  balay. Human sa  tulo  ka  tuig  ang  nakalabay  ug  ana-a  na  ako sa  kolehiyo nakugang  na  lamang  ako sa dihang  dunay gidala  si Ate  Melba  nga  lalaki sa  among  gipuy-an  ug matud  pa  magpakasal  na  sila.           Wala  ako nagpakita  ug  pagbabag sa  iyang  plano  gani  akong gipakita  kaniya  nga  nalipay ako  tungod  kay panahon  na  aron  malipay  usab si Ate  Melba. Apan  ang  akong gikakuyawan  mao  ang kahimsog sa  lawas  sa  akong  mamahimong  bayaw, wala  ko  nasabti  ang akong  gibati sa dihang  akong  nakita  si   Kit. Niadtong  tungura  ako  nang  nabatyagan  nga  duna  akoy  pagkagusto  kang  Kuya Kit. Dili  ako  makatulog  ug  ako  kanunay  nga  makita  ang  iyang  panagway  nga  hastang  gwapoha ug  ang  lawas  nga  makabighani sa mga lahi ni Eba. Abi nimo Ate Venz halos nga matag gabii nga akong gina-imagine ang akong bayaw. Kini ang akong gikaampingan nga dili gyud mahibalo ang akong magulang ug aron dili sab maguba  ang  among maayong relasyon ni Ate Melba. Apan  usa ka adlaw  niana nadunggan  ko  na  lang  nga  nananghid  na  si Ate  Melba sa  iyang  bana  nga  kini  mu  abroad  ug bisan  unsa-on  sa  pagbalibad  ni  kuya Kit  wala  kiniy mahimo. Gibilin  ni Ate Melba  ang  tanan kanako, gikan sa  pag atiman sa  iyang  bana ug siya  misalig  kanako  nga  dili  gayud  pasagdan ug  ihatag matud  pa  nako  ang  tanang  kinahanglanon sa iyang  bana. Nakurat  ako  tungod  kay akong nahuna hunaan  kung  apil  ba nakong  ihatag  mao  ang  iyang  obligasyon isip asawa  kang  kuya  Kit nga  mao  ang  pakighilawas. Wala  akoy  masaway  sa batasan  ni  Kuya  Kit, mupauli  usab  siya sa saktong  oras  ug samtang  galantaw sa mga  pelikula siya  ra  usab  ang  gatungab-tungab ug  beer. Samtang  ako  nagpadayon sa  pagpantasya kaniya, gani  dunay  higayon  nga  ako  unang  simhot-simhoton  ang iyang  mga  hinubuan ug  bisan  na  ang  iyang  brief  aron  ako  matagbaw.   
          Usa  ka  gabii sa dihang nakatulog sa  sala si  Kuya  Kit  samtang  galantaw ug  TV misulay  ko pag sud-ong sa  iyang gwapo  nga  nawong samtang gapiyong  ang  iyang  mata. Grabe  akong  totuk kaniya ug sa  iyang  mga  ngabil,  akong  ginahuna-huna nga  unsa  kaha  kalami kung  akong  ibutang  ang  akong  ngabil sa  iyang ngabil. Samtang  gitagbaw  ko ang  akong  mga mata wala  ko nabantayan  nga  mibuka  diay ang  mga  mata  ni  Kuya  Kit  ug  mitotuk  usab  kanako, dali-dali  akong  mitindog  aron sa  pagtago, apan dali-dali  usab  niyang gihuptan ang  akong  ulo  ug  gipaduol sa  iyang  nawong ug  didto natuman  na  ang  akong  ginapantasya  nga kami maghalokanay. Gipasagdan   naku  siya  ug  ako usab  iyang  gipasagdan. Wala na naku masabot ang akong gibati niadtong tungura, daw nagsagol ang akong kakulba ug kahinam. Kulba tungod kay basin ug mapasakitan lang ko kaniya bisan pa man nga wala ko magdahum ug kaugmaon uban niya o di ba kaha maguba na hinuon nako ang ilang pagpuyo. Apan unsaon man nako nga ang kahumot sa iyang maskuladong lawas ug kahugot sa iyang paggakos naku ang naghari sa akong salabutan ug buot na gyud ko nga magpa buhagay kaniya. Pipila ka segundo pa lang ang naka labay daw akong namatikdan ang init-init niyang mga palad ang mihapyod na sa akong paa. Gibalik-balik niya kini ug hikap padulong sa akong yutang dugay na usab nga way nagbungkal. Ang maong paghikap ang gisundan pa sa pag ukay-ukay ngadto sa buho sa wati, mibati ko ug tumang kalami nga lahi sa akong mga nasulayan. Daw sama sa na ako sa usa ka ulipon niadtong tungura ug andam na kaayo ko sa gusto niyang mahitabo. Taud-taud pa, iyang gibalikan pag halok ang akong ngabil samtang gamaniubra gihapon ang iyang lihokan nga kamot sa akong ubos nga bahin.     
          Halos mabugto ang akong ginhawaan sa kalami sa iyang ginahimo nga gisundan pa sa iyang kalit pagkanaog ug halok sa akong liog. Mitindog ang akong balahibo sa kagilok niadtong higayuna hinungdan nga mibalos ko niya ug halok padulong usab sa iyang gahi ug bantok kaayong dughan. Nasakpan ra gyud nako ang iyang pasas sa kalipay nga hilabihan sab niyang liad-liad sa gibating kagilok sa akong gihimo. Ug didto iya nang giwakis ang suot nakong nipis nga sapot pangkatulog.  

Atangi  ang  sumpay.

No comments:

Post a Comment