Total Pageviews

Tuesday, May 10, 2011

Kagahapon ug Karon


 Desperada...Buhaton ang Tanan

Ate Venz,

Nadala  na ako sa sa  akong  gibati  ug  gani  buot  kung ipadayon  ni  Carlo  ang iyang  gihimo ngari  kanako. Apan  nakaamgo ako ug kalit ug  kalit nahibalik sa maayong  buot, tinuod  Ate  Venz  nawala  gayud  ang  akong maayong   buot  sa  iyang  gihimo kanako. Nakahinumdom  ako  nga  duna  pa  diay  akoy  sikreto  nga  angay niyang  mahibaluan una  ko ihatag  ang  akong  pagkababaye  kaniya. Busa  mihangyo  ako kaniya  nga  mupauli  na kami aron  didto nako  itug-an  ang  tanan. Tuod  man  sa  tanan nakong  gisaysay    sa  nadangatan sa  akong  pagkababaye, iya  akong  gisa-bot  ug mikanayon  nga kalimtan  ang  tanan  ug  magpadayon  .
 Nakahilak  ako sa  iyang  gipakitang  kaayo  kanako. Sukad sa  maong  panghitabo  wala  na  siya nagahimo  ug  lakang aron  nga  kami  matintal  ug  mas  milabaw  ang  akong  kalipay ug  naka-ingon  ako  nga naa  pa  diay  Ginoo  nga  milantaw  kanako tungod  kay iya akong  gihagad  ug  pakasal. Wala  ako  nakatuo, apan sa  iyang panagway  nakita  nako  ang  iyang  tinud-anay nga tinguha  ug  aron  nga mas  mutoo  ako  iya  akong  gihangyo  nga  muuban kaniya sa ilang probinsiya aron  mahimamat  ang  iyang  ginikanan.

Adlaw  katong sabado sa  dihang  nagsakay  kami  ug  bus  padulong sa  ilang dapit,  dili  ko  masabtan  ang   grabeng  kulba  nga  akong  gibati .Sa akong  pagtuo  natural  lang  kadto ilabi  na  nga  imong  mahimamat  ang    future  in laws”.sa  dihang miabli  na  ang  pultahan sa panimalay sa  ginikanan  ni  Carlo  nakurat  ako  ug walay tingog  nga  mugawas  sa  akong  baba mao  usab  ang  amahan  ni  Carlo nga misiga  ang  mata  sa  pagkakita  kanako. Ate  venz  kasakit gayud  kung  ang  kapalaran  na  ang  magbinuang kanimo  tungod  kay  ang  amahan  ni  Carlo  mao  ang  lalaking  unang miangkon  sa  akong  pagkabababaye lima   na  ka  tuig  ang  nakalabay. Si Mr. Claro ang manager  nga  akong gihagit   ug gitintal aron  makighilawas kanako ,ang  tawong mipusgay sa akong   pagkabirhen  aron lang madawat  ako sa  kompanyang  akong  gialagaran .

Sa akong kakurat  mibalibad  ang  amahan  ni  Carlo  nga  kami  makasal bisan  unsaon sa  pakiglalis ni  Carlo dili  na maminaw  ang  iyang  amahan  ug  igo  lang  magkanayon  nga  mas angay  nga  ilhon  una  ni Carlo  ang babayeng  iyang minyuan..Bisan sa  maong  panghitabo padayong  mipasalig  kanako  si  Carlo  nga  iya  akong  pakaslan ug ihatud sa “altar”. Human sa  maong  panghitabo  nakahukom ako  nga ihatag kang  Carlo  ang dugay  na  niyang  gikahinaman nga makipagsex kanako.Apan ako ng giplanuhan nga bisan sakit man sa akong kasing-kasing ako gyud siya nga buwagan isip balos ngadto sa ilang gihimo kanako sa iyang amahan….inyong magtatampo DESPERADA...

No comments:

Post a Comment