Total Pageviews

Saturday, April 30, 2011

Kagahapon ug Karon


Desperada…buhaton ang tanan
  Ang  sumpay…

Wala  nako  gilauman pa  nga  dawaton  ako sa  kompanyang  akong  gi  aplayan, tungod  kay  sukad  sa  iyang  pag angkon sa  akong  pagka  birhen  wala  nako nadunggan  nga  mga   pulong  gikan  kaniya, igo  na  lamang  siyang  mitutok  kanako ug niadtong  panahuna akong  nakita sa  iyang  panagway  ang  tumang kahadlok.
Tulo  ka  semana  ang  nakalabay   hingpit  na akong trabahante  sa  maong  kompanya, grabeng  kalipay  ang akong  gibati, apan natingala   usab  ako  tungod  kay wala  na si Mr.Claro  ug  lahi  na ang  mipuli  isip  manager.
Akong  nasayran  nga  na  promote  na  kini  ug tua na-assign  sa  main  office  sa  kauluhan. Kalipay  ug  kaguol  ang  akong  gibati  niadtong  panahuna kalipay  kay  nawala  na  ang  akong  kabalaka  nga  iya  akong  singlon ug  bugti-an  nako  ug  pakighilawas  ang  pagdawat  niya  kanako sa  kompanya, naguol  tungod  kay gikahinaman  nako  ang  iyang  pag-angkon  kanako.
Lima  ka  tuig na ang nakalabay sa akong  panarbaho  ug akong nahimamat  si  Carlo.
Dili man siya tanto nga gwapo Ate Vens apan dunay barug ug kusog ang “sex appeal”ug labaw sa tanan 28 anyos ang pangidarun.
Usa ka adlaw ana sa dihang nagdate kami sa usa ka sinehan sa “mall” diri sa dakbayan
Si  Carlo nga grabe  ka  agresibo, sa  una  pa lamang namo nga  pag- date sa sulod sa sinehan nga kung asa gipili gyud niya nga walay daghan nga nanan-aw sa maong salida sa pelikula.Nanglingkud kami sa luyong bahin nga kung asa medyo ngit-ngit ang balcony.Nahikurat na lamang ako tungod kay kalit niya nga gihimas ang akong kamot diretso dayun agbay ug gilayun  sa mga  bus-ok nga dughan ug ang iyang pikas nga kamot didto na sa ilawom sa akong palda nga purting mubua.Wala gilayun ako nga makalihok adtong tungura.
tungod  sa  kalami  miping-it   na  lamang ako  ug  igo  ka  na  lamang  mupaak sa  akong   mga  ngabil ug mupiyong  ug maghulat  kung  unsay  sunod  niyang himoon.
Dili ako mamakak Ate Vens ug ako muingon nga duna sad  akoy pagbati ngadto kang Carlo.
Ako  nang  gihigugma  si  Carlo  ug sa  matag  higayon  nga  mag  uban  kami  nga  kami  lang  duna  gayuy    siyay  himoon  aron  mapukaw  ang  akong  pagkababaye apan pulos lang kami “necking and petting” nga kung sa atua pa wa pa niya mahilabti ang akong pagkababaye.
Sulod   sa  tulo  ka  bulan  namong  relasyon  wala  pa  niya na-angkon  ang  akong  pagkababaye.
Plano  kung  isulti  kaniya  nga  dili  na  ako  birhen, ug  ako  nang  giandam  ang akong  kaugalingon kung  unsa  man  ang  iyang mamahimong desisyon.
Usa ka higayon  ato ,nga  nag  disco  kami sa usa ka beach party dugay namo nga pagsayaw  gibati ako ug kakapoy.
sa dihang  gikapoy  na  ako  pag sayaw  nanglingkod  na  lamang sa kilid sa baybayon nga kung asa medyo halayo na kadto sa mga tawo apan  nakurat  na  lamang  ako  sa dihang  hinay  hinay  man  nga  dunay nag  himas    sa  akong  mga  paa tungod kay beach party sexy ang akong gisul-ob nga ‘two piece bikini apan gisapawan nako ug mubo nga short ang akong bikini.
Giganahan  na  usab  ako  Ate  Venz samtang nagpadayon  ang iyang paghimas  himas hinay  hinay  usab  nga  mipaduol  ang  iyang  mga  ngabil sa  akong  mga  ngabil.Nadala  na  kaming duruha,bisan unsa-on  nako  siya  pagtuklod sa  kahadlok  nga dunay makakita  kanamo   Apan  nagpadayon  gihapon  siya  sa  iyang  gibuhat  ug  hinay  hinay  na  niyang  gidulaan ang  akong kinatawo sa  iyang  mga tudlo, dili  na  nako  siya  paundangon ug  giganahan  usab  siya.Apan kalit siya nga mihunong ug mihunghong sa akoang mga dalunggan ug mikanayun nga
maghulat  lamang  siya  sa  akong  desisyon kung  buot   na namong tagayun nga duha ang lawasnon ug kalibutanong himaya.
( ATANGAI  ANG  KATAPUSANG SUMPAY)

No comments:

Post a Comment